Fanola
COLOR, CREATIVITY AND SHARING....
Fanola is a young, high-spirited and future-oriented brand.
Its DNA can be summarised in 3 keywords:
COLOR, CREATIVITY AND SHARING.
Colour is the core of the Brand, it being the ultimate aim and the means for expressing dynamism and liveliness.
Through colour, Fanola affirms its creativity, the will to dare and to overcome stereotypes, moving the concept of beauty one step beyond each day.
It is a social native brand, a trend setter constantly on the lookout for new inspirations to give rise, every day, to original, surprising and wow-effect creations to share with others.
Fanola cream color 100ml permanente haarkleuring, perfecte grijs dekking, beschermt en verzorgd het haar.
Fanola cream color 100ml permanente haarkleuring, perfecte grijs dekking, beschermt en verzorgd het haar.
No Yellow Color heeft een PPD-vrije formule die verrijkt is met speciale driedimensionale anti-reflectie pigmenten.De lijn bestaat uit 9 kleuren, die onderverdeeld kunnen worden in Ice Blonde, Ice Superlighteners, Ice Toners en de Lightener.
- SNELLE LEVERING MET POSTNL
- KORTINGEN TOT 65%
- KLANTEN BEOORDELING 9.4
Fanola No Yellow Color Black Cream Lightener 500ml is een zeer sterke, zwarte blondeercrème die 7 tot 8 tinten kan oplichten. Door het zwarte pigment in de blondeer worden onnodige gele en oranje tinten geneutraliseerd met een Ash Effect.
Fanola No Yellow Color Violet Lightener Poeder 450gr. is een blondeerpoeder met paarse pigmenten voor sterke blonderingen tot wel 7 tinten met anti-brassiness action.
Fanola No Yellow Ultra Lightener - 9 Tinten - 500 gr
Deze compacte blondeerpoeder heeft een ongekende kracht en licht het haar tot wel 6-7 tinten op.
Fanola After Color Conditioner 1000ml
Fanola Sensi Care Sensitive Scalp Shampoo 350ml, geschikt voor de gevoelige hoofdhuid.
FANOLA Nourishing Bi-Phase Leave-in Conditioner 200ml
FANOLA NOURISHING Restructuring fluid crystals 100ml
Fanola Energy Energizing Shampoo 350ml
Overige categorieën in Merken
Fanola
Fanola is a young, high-spirited and future-oriented brand.
Its DNA can be summarised in 3 keywords:
COLOR, CREATIVITY AND SHARING.
Colour is the core of the Brand, it being the ultimate aim and the means for expressing dynamism and liveliness.
Through colour, Fanola affirms its creativity, the will to dare and to overcome stereotypes, moving the concept of beauty one step beyond each day.
It is a social native brand, a trend setter constantly on the lookout for new inspirations to give rise, every day, to original, surprising and wow-effect creations to share with others.
