Verzenden & retourneren

Verzending wat kost het?

Alle pakketten worden verzonden met Postnl. Als je vanuit Nederland bestelt heb je verschillende mogelijkheden voor bezorging. Hieronder een overzicht van de mogelijkheden.

Bestellingen boven de 50,- euro inc. btw. gratis!

Voor bestellingen onder de 50,- euro inc. btw rekent kappersinventaris de volgende kosten:

  • Pak je gemak 3,99 euro

ophalen van je bestelling bij een afhaalpunt van PostNL 

  • Bezorgd thuis of op het werk 4,99 euro

Kies het tijdstip wanneer je het pakket wil ontvangen

  • Bezorgd in de avond 6,99 euro

Bezorgd thuis of op je werk tussen 18 uur en 21:30

Wat kost verzending naar België?

Boven de 75,- euro inc. btw. is verzending naar België gratis. Onder de 75,- euro inc. btw zijn de kosten 4,99 euro.

Kan ik een artikel retourneren of Ruilen?

Dit hangt af van het type artikel en de termijn die verstreken is.

Wil je een kleurboek of verbruiksartikel (zoals shampoo, gel, wax, enzovoorts) binnen 14 dagen retourneren? Dat kan als de verpakking van het verbruiksartikel ongeopend is en de inhoud ongebruikt is.

Wil je een kleurboek of verbruiksartikel (zoals shampoo, gel, wax, enzovoorts) na 14 dagen retourneren? Dat kan helaas niet.

Wil je een tool (zoals kappersschaar, stijltang, krultang, enzovoorts) binnen 14 dagen retourneren? Dat kan als je het product in de originele verpakking terugstuurt. Hierbij dienen zowel product als verpakking er netjes uit te zien, ofwel in de oorspronkelijke staat te verkeren.

Wil je een tool (zoals kappersschaar, stijltang, krultang, enzovoorts) na 14 dagen retourneren? Dat kan helaas niet. Functioneert de tool niet goed? Dan kun je wel aanspraak maken op garantie, mits je aan de garantievoorwaarden voldoet.

Binnen 14 dagen heb je het recht om aanspraak te maken op het herroepingsrecht. 

Hoe retourneer ik een product?

Controleer eerst of je retour bestelling aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • Het pakket is voldoende gefrankeerd en goed verpakt.
  • Het artikel dient in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking te zitten. 
  • Het artikel dient compleet te zijn, niet gebruikt, niet gewassen en onbeschadigd.
  • Haarwerk en extensions kunnen niet worden geruild om hygiënische redenen.
  • Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen sturen wij u, met inachtneming van de levertermijn, het nieuwe artikel toe.
  • De verzendkosten voor ruilzendingen zijn voor uw rekening. Dit geldt niet indien het een beschadigd of incompleet artikel betreft. 

Geopende artikelen die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden blijven jou eigendom. Deze artikelen worden naar je teruggestuurd en de gemaakte kosten zullen in rekening worden gebracht.

Voldoet je retourzending aan de voorwaarden?

Zorg dan dat je altijd een kopie van je aankoop bewijs toevoegt bij je retourzending. Zonder kopie aankoop bewijs kunnen wij de zending niet aannemen en blijft het product jouw eigendom. Check bovenstaand en verstuur het pakket met kopie aankoopbewijs naar:

Kappersinventaris
t.a.v. Afdeling Retouren
 Rademarkt 8

9711CV Groningen.

Kappersinventaris kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij Kappersinventaris aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen. Zorg ook dat je de zending voldoende frankeert, omdat we deze anders niet kunnen aannemen.

Moet ik bij betalen of krijg ik het verschil bedrag retour bij ruilen?

Wanneer je een product wil ruilen kijken wij naar je aankoop bedrag van je eerste bestelling. Het verschil wanneer je ruilt tegen een goedkoper product krijg je retour. Wanneer het nieuwe product duurder is zullen we je vragen het extra bedrag eerst te betalen waarna wij je het nieuwe product toesturen.

Terugbetaling verzendkosten

Was je product het enige product in de heenzending, dan krijg je de eventueel door jouw betaalde verzendkosten van de heenzending ook terug. Was je artikel niet het enige product in de heenzending (en heb je andere producten behouden), dan krijg je de door jouw betaalde verzendkosten van de heenzending niet terug. 

Ik heb mijn product geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Vanaf het moment dat wij je geretourneerde product hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt binnen 3 werkdagen je geld teruggestort op de bankrekening waarmee je de aankoop hebt gedaan.

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x